Forretningssystemer avlaster deg og din bedrift ved å håndtere kunderelasjoner, ressurser, timeføring, fakturering og annen sensitiv virksomhetsdata. Vi samarbeider med noen av bransjens beste på nettopp slike systemer, for å kunne tilby dere en kraftig løsning som tilfredstiller krav og forventninger til funksjonalitet og kostnad.

Merk at listen nedenfor ikke er komplett, og kun utgjør et lite utvalg av systemene vi tilbyr. Flere kommer!


ERP

ERP (Enterprise Resource Planning) er systemer rettet mot ressursstyring. Slike systemer håndterer alt fra timeføring, til kunderelasjoner, inventar, utstyr og fakturering.

  • Visma eAccounting

    ITbistand har gjennom sitt samarbeid med Visma, tilgang på flere av de mest kjente ERP-systemene i markedet i dag. Visma eAccounting er et prisvinnende system rettet mot små og mellomstore bedrifter, som ser etter et enkelt system med en fornuftig mengde funksjonalitet, uten at dette skal koste mangfoldige tusen i måneden.

  • XLedger

    XLedger er en av de mest spennende nykommerne på markedet, og tilbyr en kraftpakke av de sjeldne. Her får man fullstendig oversikt over hele domenet for virksomheten, fra innkjøp av utstyr, til timeføring, godkjenning av timer, fakturering og CRM, så vel som svært gode kalkyler og statistikker over salg, salgsmål, oppnådd faktureringsgrad osv. Tjenesten er fleksibel, og tilbys i flere varianter, avhengig av bedriftens størrelse og behov for funksjonalitet.


CRM

CRM (Customer Relationship Management) er kundehånteringssytemer som letter salgsprosessen for en bedrift gjennom å administere kontakter og andre interessenter, ansattes salgstall, salgsmål, forventninger og prognoser, faktureringsgrad o.l.

  • Microsoft Dynamics CRM

    Gjennom vårt gode samarbeid med Microsoft, tilbyr vi Microsoft Dynamics CRM. Verktøyet er integrert direkte i Office 365-suiten, og benytter mye av det samme grensesnittet man er vant til fra andre Office-programmer som Word, Excel og SharePoint. Mengden funksjonalitet er tilpasset en mellomstor bedrift med et bredt virkeområde, men kan tilpasses mindre bedrifter med magrere omfang. Dynamics har et vidt spekter av tilleggsmoduler man kan legge til, for å utvide funksjonaliteten ytterligere. Blant annet kan man bake inn sosiale plattformer for å holde kontakt med kunder og interessenter direkte i portalen, slik at man slipper å forholde seg til mangfoldig andre tjenester.

  • SuperOffice

    SuperOffice er selve grunnstenen i CRM i dag, og det de fleste drar assosiasjoner til når man nevner begrepet. Dette er ikke ubegrunnet. Verktøyet er svært kraftig, kan tilpasses etter eget ønske, har god integrasjon med andre verktøy og passer små og store bedrifter om hverandre.

  • Tripletex CRM

    Tripletex er ansett som en av lettvekterne på markedet, men er utdelt alt for små sko. Mengden funksjonalitet er upåklagelig, grensesnittet er moderne og enkelt å forholde seg til, integrasjonene er mange og gode (blant annet har man saldo og oversikt over bankoverføringer direkte i applikasjonen) - i det hele tatt får man veldig mye for en svært gunstig penge. Man betaler kun for det man har behov for, avhengig av antall ansatte og antall billag per år. Dette gir en svært dynamisk prismodell som passer de aller fleste.

Interessert i en prat?

Ring oss på 33472000 eller  KONTAKT OSS